Młodzi badacze powinni być odkrywcami, a nie "turystami".

Należy wykazać odpowiedzialność młodych ludzi, którzy są niezależni od nauki i technologii.

Obecnie komunikację kwantową można uznać za najbardziej dofinansowaną dziedzinę badań na świecie. Obliczenia kwantowe w ostatnich latach nadrabiają zaległości w krajach rozwiniętych, takich jak Stany Zjednoczone i Kanada, a dziedziny pomiaru precyzji kwantowej również szybko się rozwinęły.” Młodzi naukowcy powinni osiągnąć najwyższy poziom innowacyjności w swoich dziedzinach, integrując potrzeby pod kierunkiem i wsparciem państwa, strategicznego rozwoju kraju i stale eksplorować nowe obszary. Wielkie znaczenie ma tu utrzymanie strategicznej determinacji i ciągłych inwestycji w najnowocześniejszą technologię. Niektóre kraje popełniły błędy rozwojowe, np. Japonia miała kiedyś najlepszą na świecie grupę eksperymentalną nadprzewodnictwa kwantowego, ale grupa ta została rozwiązana około 2010 roku, a zespół powstał ponownie po 5 latach. Stracono wiele czasu, a dla młodych naukowców skumulowane korzyści już nie istnieją.

Aby opowiedzieć historię rozwoju 5G, zaleca się, aby na początku projektowania 6G w pełni podkreślić sterownik aplikacji, a należy zaznaczyć kluczową rolę aplikacji w doborze ścieżek technicznych i projektowaniu architektury. W fazie przygotowania specjalnego przewodnika 6G, szczególnie w zagęszczeniu podstawowych technologii, firmy internetowe będą miały więcej możliwości udziału i większą rolę.

Młodzi ludzie muszą być odważnymi odkrywcami.

Z jednej strony są młodzi ludzie, którzy chwalą się osiągnięciami naukowymi i opowiadają o swoich barierach technologicznych, a z drugiej podstawowa wiedza i nauki starszego pokolenia naukowców, którzy postawili młodemu pokoleniu fundament, bez którego niemożliwy byłby dalszy rozwój technologii. A więc, ile kroków muszą podjąć młodzi ludzie, aby zostać naukowcami strategicznymi?

Naukowcy dzielą się na trzy kategorie. Pierwsza kategoria to odkrywcy, którzy odważą się iść drogą, którą inni nie przeszli, i znajdują nowe rozwiązania technologiczne pokonując wszystkie przeszkody i ograniczenia. Druga kategoria to przewodnicy wycieczek, czyli strategiczni naukowcy, ludzie którzy w czasach młodości zaliczali się do pierwszej kategorii odkrywców, którzy mogą wyrosnąć na strategicznego naukowca po znalezieniu nowego rozwiązania. Trzecia kategoria to turyści, którzy zwiedzają miejsce pod okiem przewodnika, ale są bardzo ograniczeni i sami nie mają odwagi zajść za daleko.

Potrzebujemy strategicznych naukowców, to znaczy wiodących naukowców, aby posuwali się naprzód w pokrewnych dziedzinach. Aby stać się strategicznym naukowcem, najpierw należy zostać odkrywcą i zachęcić młodych ludzi do aspirowania, do bycia odkrywcą rozwoju technologicznego, aż po przekształcenie się w strategicznego naukowca w przyszłości. To, o czym teraz mówimy, to przełom od 0 do 1, czyli to, co odkrywcy muszą zrobić, aby naprawdę otworzyć nowe paradygmaty badawcze i paradygmaty techniczne, zamiast publikować artykuł o naturze.

Młodzi ludzie mogą nie być chętni do bycia naukowcami strategicznymi, chcą być naukowcami podejmującymi ryzyko. Dla młodych naukowców szczególnie ważne jest wyznaczanie stosunkowo wysokich celów naukowych w badaniach. W ciągu ostatnich kilkudziesięciu lat dążyliśmy do szybkiego rozwoju, teraz kładziemy większy nacisk na autonomię i kontrolę, tylko w ten sposób możemy naprawdę stać się silniejsi na arenie międzynarodowej.

Reprezentowana przez młodych naukowców globalna wizja, akumulacja technologiczna i nastroje rodzinno-narodowe są satysfakcjonujące, a rozwój młodych ludzi musi być ściśle zintegrowany z linią życia kraju.

Młodzi ludzie muszą być wrażliwi akademicko.

„Za największy postęp technologiczny zawsze odpowiadali młodzi ludzie około 30 roku życia. W tym wieku naukowiec musi patrzeć w gwiazdy i być twardo stąpającym po ziemi, robić wszystko, co przyziemne i robić to do końca. To bardzo ważna koncepcja. Młodzi badacze powinni mieć wystarczającą wrażliwość akademicką, aby móc uchwycić najnowsze osiągnięcia naukowe i technologiczne. Jednocześnie trzeba mieć determinację, nauczyć się wybierać i ustalić, że celem jest pójście dalej bez rozpraszania się. W pewnym sensie poddanie się wymaga większej determinacji niż dążenie do jej osiągnięcia. Ponadto młodzi ludzie muszą mieć naukowe podejście i być dobrymi w budowaniu naukowego i rozsądnego zespołu złożonego z różnych dziedzin i w różnym wieku.

Rząd każdego kraju powinien mobilizować młodych ludzi do udziału w przedsięwzięciach naukowych i technologicznych. W obliczu wniosków i celów krajowych należy zachęcać młodych ludzi do swobodnej eksploracji. Jeśli chodzi o samodzielność, kiedy patrzymy na standardy i projekty, często patrzymy na to, jak robią to Stany Zjednoczone i Europa i jaki jest poziom Stanów Zjednoczonych, Niemiec i Wielkiej Brytanii.

Nauka i technologia muszą być samowystarczalne, artykuły naukowe i osiągnięcia muszą mieć pewność siebie, być redagowane w sposób zrozumiały dla młodego odbiorcy aby go inspirować i zaciekawić tematem, ale także wzmacniać pewność własnych umiejętności czytelnika. Szybkość i dokładność komputera… Czy to zależy tylko od przepustowości? Jest to kwestia całego systemu, a naukowcy muszą mieć w tej kwestii strategiczną wizję.

Dobry naukowiec przywiązuje dużą wagę do badań podstawowych. Swobodna eksploracja i nauki podstawowe są zorientowane na zastosowania i mają cele. Badania podstawowe muszą być napędzane przez zastosowania dostępnych już technologii, a wyniki tych badań powinny być odpowiednio promowane. Młodzi ludzie muszą integrować swoje zawodowe zajęcia z sentymentami rodzinnymi i wiejskimi, osobistymi sentymentami i osobistymi wartościami.

Czym jest wykluczenie cyfrowe i jak z nim walczyć?

Są nadzieje, sugestie, a nawet niepokój w badaniach naukowych. To normalne, a reforma systemu naukowego i technologicznego również trwa. Następnym krokiem będzie dalsze pogłębienie reformy ewaluacji naukowej i technologicznej. Reforma naukowa idzie do przodu, a Ministerstwo Nauki i Techniki musi nadal upraszczać lub anulować różne procedury i wdrażać kadry naukowo-techniczne 5 dni w tygodniu, zdolne angażować się w prace naukowo-badawcze.